Sklep internetowy "LULIBU" działający pod domenami www.lulibu.pl i www.lulibu.com.pl prowadzony jest przez:
„LULIBU” Agnieszka Pietrak z siedzibą przy ul. Ogrodowa 6, 05-230 Kobyłka. Firma wpisana dn. 05.05.2014 do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza m. Kobyłka
NIP: 125-119-39-07
REGON: 017454280

rachunek bankowy: 77 1240 6335 1111 0010 5767 5623 (Pekao S.A,)

Tel: 501 261 751 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9- 18, w soboty 10-14 )


e-mail: sklep@lulibu.pl     

 

Słownik pojęć

1. Sklep – sklep internetowy działający pod domenami www.lulibu.pl i www.lulibu.com.pl
2. Sprzedawca – “LULIBU” Agnieszka Pietrak
3. Kupujący, Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży lub umowę oświadczenie usługi elektronicznej.
4. Konsument – osoba fizyczna lub prawna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 Kodeksu Cywilnego).
5. Regulamin – niniejszy regulamin.
6. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie .
7. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru na odległość za pośrednictwem Sklepu.
8. Dzień roboczy – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Czas realizacji – czas, w jakim Sklep skompletuje i wyśle wybraną przez Klienta formą dostawy.
10. Konto Klienta – baza, która zawiera dane Kupującego niezbędne do zrealizowania składanych zamówień oraz historię tychże zamówień.
11. Przelew bankowy – płatność dokonana przez Kupującego na poczcie lub w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne.
12. Odbiór osobisty – po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

§1
Postanowienia ogólne

1.    Regulamin Sklepu określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie.
2.    Przedmiotem sprzedaży są towary prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia.
3.    Wszystkie towary dostępne na stronie Sklepu są legalne, oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
4.    Wszystkie ceny zamieszczone na stronie internetowej są podane w polskich złotych i  zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
5.    Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, które znajdują się w ofercie sklepu, dodawania nowych i wycofywania towarów z oferty, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, udzielania rabatów.
6.    Do sprzedaży promocyjnej lub wyprzedażowej przeznaczona jest określona ilość towarów. Ich realizacja następuje wg kolejności złożonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów.
7.    Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Wyświetlana jest także najniższa cena z ostatnich 30 dni.
8.    Koszty dostawy oraz opłata za pobranie są naliczane jako oddzielna pozycja w zamówieniu. Dostawa i forma zapłaty odbywa się w wybrany przez Kupującego w zamówieniu sposób.
9.    Rejestracja jest dobrowolna i nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie, pozwala jednak na korzystanie w pełni we wszystkich możliwości Sklepu.
10.   Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy zapłaty za przesyłkę „płatność przy odbiorze” wobec Klienta, który nie odbierze poprzedniej przesyłki wysłanej „za pobraniem”. Wobec tego Klient może skorzystać z opcji płatności: przelew na konto.
Przywrócenie opcji płatności „płatność przy odbiorze” dla danego Klienta następuje po zamówieniu i odbiorze kolejnego zamówienia zapłaconego przez przelew na konto.
11.   Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
12.   Klientami Sklepu mogą być osoby, które ukończyły 18 lat.
13.   Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim treści bezprawnych.
14.   Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, dobrowolnym zakupem towarów oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych Kupujących niezbędnych do prawidłowej realizacji Zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych. Złożone zamówienie jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna- sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

15.   Na stronie sklepu możliwe jest zamieszczanie opinii dotyczących produktów. Opinie te są jednak weryfikowane przez Obsługę Sklepu. Zostaje sprawdzona historia zamówień Kupującego, w celu ustalenia, czy korzystał on realnie z ocenionej rzeczy.

 

§2
Składanie i realizacja zamówień

1.    Zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2.    Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, w niedziele oraz święta rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym złożono zamówienie.
3.    Przybliżony czas realizacji opłaconego zamówienia to 24h.
4.    Klient składający zamówienie zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem.
5.    W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać wybrany przez siebie towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
6.    Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez Kupującego  jest podanie przy rejestracji lub przy wypełnianiu Formularza Zamówienia prawdziwych danych osobowych i kontaktowych.
7.    Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku błędnie lub niekompletnie wypełnionego Formularza Zamówienia.
8.    Poprawne złożenie zamówienia i przyjęcie go do realizacji zostanie potwierdzone poprzez e-mailem. W razie braku otrzymania takiej informacji prosimy o kontakt emaliowy lub telefoniczny.
9.    Jeśli się pomyliłeś to zadzwoń lub napisz e-mail, zmiany w zamówieniach można dokonywać do momentu przekazania towaru do wysłania. Zmiany w zamówieniu nastąpią po weryfikacji Klienta, jako właściciela Konta.
10.    Większość rozmiarów podajemy w opisie produktu lub w zakładce „Tabele rozmiarów”, jednak w razie wątpliwości chętnie zmierzymy ubranko przed zakupem, a informacje prześlemy na maila. Wystarczy przed zakupem wysłać zapytanie o wymiary na maila Sklepu.
11.    Sklep akceptuje płatności:
      - gotówką przy odbiorze przesyłki (za pobraniem) lub przy odbiorze osobistym (po wcześniejszym uzgodnieniu)
      - PayU - szybkie płatności elektroniczne
      - tradycyjnym przelewem bankowym
12.    W przypadku płatności „z góry”, Kupujący powinien opłacić zamówienie w terminie 5 dni od dnia jego potwierdzenia. Po tym terminie zamówienie zostanie przez Sklep unieważnione.
13.    Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u producenta. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Kupujący jest informowany o statusie zamówienia i podejmuje decyzję co do dalszej jego realizacji (częściowa realizacja, rezygnacja z zamówienia, wydłużony czas realizacji). Kwota wpłacona na konto Sklepu w przypadku rezygnacji z zamówienia jest zwracana na podane przez Klienta konto w ciągu 7 dni roboczych  
14.    Wraz z towarem Kupujący otrzymuje dowód zakupu, tj. paragon fiskalny, na prośbę Klienta wystawiona może zostać faktura Vat.
15.    Koszty wysyłki pokrywa Kupujący, są one doliczane do zamówienia. Szczegóły znajdują się w dziale „Koszty dostawy”.
16.    Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu towaru spowodowane błędnym lub nieprawidłowym adresem oraz gdy niedostarczenie lub opóźnienie jest zależne od przewoźnika.

17. Wszelkie wątpliwości można konsultować z Obsługa Sklepu za pomocą chatu WhataApp lub bezpośrednio dzwoniąc na nr telefonu 501262751.

 

§3
Koszty dostawy

1.    Koszty dostawy nie są wliczone w cenę towaru i są doliczane w końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia widoczna jest całkowita kwota jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.
2.    W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, dostępne są następujące formy dostawy:

  • Firma Kurierska DPD od 20 do 25 zł
  • Inpost Paczkomaty 14 zł
  • Inpost Kurier od 16 do 20 zł

3.    W przypadku wyboru opcji dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, do wartości zamówienia doliczany jest koszt dostawy według cennika umieszczonego na Portalu w zakładce „Koszt i czas dostawy”, który Kupujący zobowiązany jest pokryć, Sklep Lulibu zobowiązuje się do przygotowania towarów do odbioru przez firmę kurierską oraz do uiszczenia w imieniu Kupującego wynagrodzenia należnego firmie kurierskiej z tytułu odbioru i dostarczenia towarów do Kupującego.

 

§4
Czas realizacji zamówień

1.    Przesyłki realizowane są w ciągu 24 godzin (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy) licząc od momentu otrzymania wpływu należności na konto Sklepu lub otrzymania mailowego potwierdzenia pobrania płatności przez PayU za pośrednictwem:

- Kurier DPD lub DHL - czas realizacji do 2 dni.

- InPost - paczkomaty, kurier do 2 dni.

3.    Jednym z naszych priorytetów jest, aby zamówiony towar jak najszybciej dotarł do Klienta.
4.    Nie wysyłamy pobrań na skrytki pocztowe.
5.    Jeśli towar jest zamówiony na adres firmy to oprócz danych osobowych (imienia i nazwiska) należy podać nazwę firmy. Brak nazwy firmy uniemożliwi dostarczenie przesyłki przez przewoźników, gdyż adres wysyłki będzie niepełny.

 

§5
Formy płatności

W zależności od wybranej przez Kupującego formy dostawy i preferencji, dostępne są następujące sposoby płatności:

 

pobranie- płatność gotówką przy odbiorze przesyłki ( kurierowi). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za przesyłkę.

 

przelew tradycyjny – wpłata za zamówienie bezpośrednio na konto bankowe Sklepu. W tytule przelewu konieczne jest podanie numeru Zamówienia. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu. Dane do przelewu:    

Nr konta: 77 1240 6335 1111 0010 5767 5623 (Pekao S.A)   

LULIBU Agnieszka Pietrak
ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka

 

szybka płatność internetowa PayU - szybka płatność, dzięki której już po chwili otrzymujemy informację o zapłacie za zakupioną rzecz.

 

§6
Reklamacje

1.    Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji zakupionego towaru, gdy zostanie stwierdzona wada fabryczna, niezgodność towaru z towarem zawartym w zamówieniu lub towar posiada uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie transportu*.

 

* W razie przesyłania towaru za pośrednictwem przewoźnika, Kupujący zobowiązany jest dokładnie sprawdzić przesyłkę. W przypadku uszkodzenia Sprzedawca zaleca sporządzić protokół uszkodzenia w obecności Kuriera oraz natychmiast należy powiadomić Sprzedawcę o zaistniałym fakcie. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może istotnie utrudnić Kupującemu dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz osoby, która za uszkodzenia jest odpowiedzialna.

 

2.  Reklamacja może być złożona pisemnie na adres podany poniżej lub e-mailem na adres:

zamowienia@lulibu.pl


Kupujący zobowiązany jest do odesłania towaru wraz z dokumentem zakupu oraz z wypełnionym Formularzem Reklamacyjnym na adres:

LULIBU Agnieszka Pietrak
ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

 

3.    Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy. Gdy będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaproponuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru są zwracane po pozytywnym rozpoznaniu reklamacji.
4.    W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 501262751.

 

§7
Prawo odstąpienia od umowy i zasady zwrotów

1.    Każdy Kupujący ma prawo jako Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny. Kupujący ma na odstąpienie umowy 30 dni od dnia odebrania zamówienia.
2.    Kupujący zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym (nieużywanych, czystych, z metkami, pozbawionych zapachu kremu lub perfum) wraz z dokumentem sprzedaży, tj. rachunkiem/ paragonem oraz wypełnionym Formularzem Zwrotu w wciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
3.    Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, bez dowodu zakupu, bez metek, ubrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.
4.    Klient odstępujący od umowy wysyła towar na własny koszt, koszt ten nie podlega zwrotowi. Sklep nie pobiera przesyłek za pobraniem.
5.    Towar zabezpieczony przed uszkodzeniem należy odesłać na adres:

LULIBU Agnieszka Pietrak
ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka

6.    Sklep gwarantuje zwrot pieniędzy za Towar wraz z kosztem dostawy. Zwrot następuje w ciągu 14 dni roboczych w taki sposób, jak została dokonana sprzedaż lub na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego.

7.  W przypadku zwrotu części produktów z zamówienia z darmową dostawą, jeśli realne zakupy nie przekraczają progu kwalifikującego do darmowej dostawy, zwrot należności zostanie pomniejszony o koszty dostawy zamówienia pierwotnego. Kwota dostawy zależy od wybranej opcji wysyłki przez Kupującego.
8.    W przypadku pozostałych Kupujących nie posiadających statusu Konsumenta zasady terminy odstąpienia od umowy reguluje ustawa o prawach Konsumenta dostosowana do dyrektyw Unijnych. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt e-mail: zamowienia@lulibu.pl


§9
Rejestracja i ochrona danych osobowych

1.    Kupujący wypełniając Formularz Rejestracyjny lub Formularz Zamówienia oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym.
2.    Kupujący wypełniając Formularz Rejestracyjny lub Formularz Zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę.
3.    Sprzedawca jest administratorem danych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych.
4.    Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane osobom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.
5.    Kupujący zgodnie z ustawą z zachowaniem wymogu bezpieczeństwa danych osobowych określonego w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość i poprawienia lub usunięcia. Każdy Kupujący na prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
6.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak zgody określonej w §7 pkt. 2 na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia realizację zamówienia.

7.  Sklep Lulibu gwarantuje ścisłą ochronę danych osobowych przekazywanych przez Kupującego i przetwarzanie ich wyłącznie w celu realizacji zamówienia lub w celach, na które Kupujący wyraził zgodę, z zachowaniem wymogu bezpieczeństwa danych osobowych określonego w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000). Sklep Lulibu zapewnia możliwość korekty lub usunięcia wprowadzonych danych osobowych.

 

§9
Postanowienia końcowe

1.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności postanowienia Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

Regulamin został dostosowany do ustawy z 4 listopada 2022 roku o zmianie w prawach konsumenta. Dostosowuje ona polskie przepisy do unijnych dyrektyw. Tj. dyrektywa towarowa, dyrektywa Omnibus oraz dyrektywa o dostarczaniu treści cyfrowych.


2.    Towary prezentowane na stronach Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3.    Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaż jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.
4.    Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany obowiązują od dnia opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed zmianą, realizowane są na podstawie zapisów obowiązujących w dniu zamówienia.
5.    Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku.
6.    Regulamin jest dostępny dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie Sklepu w zakładce „Regulamin”.